Marta Dietrich | 1. brak różnicowania dla 1go roku w skali działań 2. działanie 1.2 : wskaźnik 30 os : po pierwsze nie każda szkoła ma tyle wolontariuszy, więc trzeba byłoby łączyć uczniów do tak dużej grupy - w pandemii sugeruję 15 os na spotkaniu 3. działanie 1.3 wyrzuciłabym - to jest jakby sztuczne dublowanie działań, 4. działania rozwijające - w pierwszym roku nie więcej niż 2 - jednorazowy udział 40 os w czasie pandemii > Rekomendujemy max 20 os przy tym budżecie 5. 2.3 działania rozwijające dla koordynatorów - w pierwszym roku max 2 , wskaźnik 30 może być nie do osiągnięcia w niektórych rejonach Rekomenduję 15 - to lepiej zwiąże też budżet Tu trzeba pracować warsztatowo a nie da się w takiej grupie, podzielenie jej nie spina budżetu 6. dla organizatorów wolontariatu - tu nie rozumiem zasadności działania 3.4. , nie wiem też czy 2 spotkania po 10 uczestników w działaniu 3.3.są realne. Zastanowiłabym się czy działania dla organizatorów są im potrzebne - może zamiast wymienionych zaproponować po prostu 4 spotkania i określić je tematycznie. Bez kampanii informującej dla tej grupy trudno moim zdaniem będzie spełnić rozpisane wskaźniki |